Achter de schermen moet ook het nodige gebeuren om alle werkzaamheden bij Lightronics in goede banen te leiden. Er zijn verschillende staffuncties die ondersteuning bieden aan onze bedrijfsonderdelen en onze medewerkers. Denk hierbij aan de financiële administratie, Human Resources en onze hospitality-medewerkers.
De financiële administratie zorgt ervoor dat rekeningen op tijd betaald worden en dat onze klanten op tijd betalen. Nauwkeurigheid is zeer belangrijk bij het controleren en verwerken van alle uitgaande en binnenkomende facturen. Daarnaast worden hier voorbereidende taken voor betalingen gerealiseerd en onze debiteuren bewaakt.
De afdeling Human Resources houdt zich bezig met het vinden, kweken en behouden van toptalent. Hier worden wervingscampagnes uitgewerkt en het HR-beleid geoptimaliseerd, gericht op de toekomst van de arbeidsmarkt en onze organisatie.
Onze afdeling hospitality is hét visitekaartje van Lightronics. Medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, zorgen voor een gastvrije ontvangst en begeleiden gasten naar hun afspraken. Daarnaast voert deze afdeling ook facilitaire taken uit, zoals agenda- en voorraadbeheer en het verrichten van licht administratief werk. Ook hebben hospitality-medewerkers aandacht voor de orde en netheid van de gebouwen.