INSTRUCTIES RETOURPROCEDURE LIGHTRONICS B.V.

Binnen Lightronics is kwaliteit een belangrijk aandachtspunt. Er wordt veel aandacht besteed aan de onderdelen, assemblage en verpakking van onze producten. Daarom zijn veel van onze producten Dekra en/of TÜV gecertificeerd, hebben we een ISO 9001:2015, MVO CO₂-Prestatieladder niveau 4 en PSO-3 keurmerk en zijn we SKG en PKVW-erkend.

Om alles in goede banen te leiden is er voor het retour sturen van artikelen van Lightronics een procedure opgesteld conform ISO-richtlijnen. Als u artikelen retour wilt sturen, houdt u dan rekening met het volgende: Voor het retour sturen van artikelen dient u een retournummer aan te vragen. Neem voor het aanvragen van een retournummer een van de volgende stappen:

U ontvangt per email een retourbon met retournummer en barcode. Deze retourbon dient duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde van de zending bevestigd te worden.

Wij hopen u met deze informatie voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen op telefoonnummer (+31) 0416-568600.­­

Voor defecte artikelen geldt:
- De garantietermijn van artikelen is 1 jaar voor niet LED en 5 jaar voor LED-armaturen (verbruiksartikelen als accu, lichtbronnen etc. zijn uitgesloten)

- Defecten dienen binnen 2 maanden na aanmelding van de reclamatie bij Lightronics afgeleverd te zijn.

Voor beschadigingen en verkeerde leveringen geldt:
Beschadigingen en verkeerde leveringen dienen binnen 5 werkdagen te worden aangemeld bij de afdeling verkoop binnendienst. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer (+31) 0416-568600.

Voor manco’s geldt:
Manco’s dienen binnen 5 werkdagen na verzending te worden aangemeld bij de afdeling verkoop binnendienst.

Voor artikelen welke verkeerd besteld of over zijn van een project geldt:
- Ongebruikte en onbeschadigde producten mogen niet ouder zijn dan 2 maanden;

- De producten dienen binnen 1 maand na ontvangst retour bon in de originele ongeopende verpakking te worden geretourneerd.

- Er zal 15% retourkosten, over de nettoprijs, in rekening gebracht worden. (Masten, Maatwerk en projecten uitgesloten van retourname).

Voor defecten buiten de garantieperiode geldt:
- Defecten buiten de garantie periode van 1 jaar of 5 jaar dienen aangemeld te worden bij de afdeling verkoop binnendienst. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer (+31) 0416-568600

- Reparatie(s) worden pas uitgevoerd na schriftelijke goedkeuring, zie algemene reparatie voorwaarden.

Lichtoplossingen in uw inbox?

Wij willen je alleen voorzien van lichtoplossingen die voor jou relevant zijn. Als je jouw interessegebieden aanvinkt, ontvang je alleen informatie die voor jou van belang is.
Door op 'Versturen' te klikken ga je akkoord met het privacybeleid.